teisipäev, 12. september 2017

R-oRav on Rõõmus- naeRatab ja on hea, aitab Rõõmuga sõpRa.

MILLAL OLEN RÕÕMUS?

ADRIAN: eile, ehitamise jaoks
MIRENO: kui on sünnipäev kellelgi, siis saab süüa
REMI: olen rõõmus, kui saan lasteaeda. Ütlen hästi
HARRI: siis, kui mul on sünnipäev, sest kõik toovad muule kingitusi või midagi
RAGNAR: kui keegi kutsub mind külla, siis saan mängida, süüa kooki
ROBERT: õõõõ..., ma ei tea. olen siis rõõmus, kui ma saan midagi head, kui teen emmele musi ja kalli, vahepeal olen rõõmus, kui ma olen lasteaias
OLESJA: homme, minu Lidia emme, sest olen rõõmus
MARIA: homme, sest tahan olla, mängin teistega vahepeal ja oma sõbraga
ILONA MELISSA: mänguväljakul käin ja emme
KENNET: kui emme on rõõmus, siis kui kogu aeg kalli teeme
JAN -ERIK: varsti, lihtsalt olen ja midagi ei juhtu

MILLAL OLED SINA RÕÕMUS?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Oravad Juurikate näitust uudistamas.